Consultație

Consultația este o etapă importantă a serviciului stomatologic, cu ajutorul ei se pune un diagnostic corect care duce la crearea unui plan de tratament adecvat.​

Endodontie

Endodonția este ramura medicinei dentare care se ocupă cu tratamentul complet și complex al afecțiunilor de la nivelul canalelor radiculare.

Implantologie

Implantologia ocupă un rol important în stomatologia actuală, datorită multiplelor avantaje pe care le oferă.

Protetica dentara

Protetica este o ramură a medicinii dentare care se ocupă cu refacerea funcțiilor aparatului stomatognat prin realizarea de lucrări fixe sau mobile.

Odontoterapie

Tratamentele odontologice cuprind o varietate de manopere menite să amelioreze și să vindece diversele suferințe ale dinților, de la carii simple până la complicații ale acestora care afectează pulpa și parodonțiul dinților.​

Parodontologie

Chirurgie dento-alveolară

Chirurgia dento-alveolară este partea de medicină dentară care se ocupă cu rezecții apicale, extracții dentare, alungiri de maxilare, reduceri de fracturi, plasare de implanturi, chiuretaje în câmp deschis sau închis, adiții de os, modelări de os.​

Radiologie

Radiografia dentară reprezintă o imagine a dinților și maxilarelor, obținută prin expunerea la radiațiile X. Radiografiile dentare, element esential al diagnosticului stomatologic, sunt efectuate cu scopul de a identifica anumite detalii nedetectabile la examenul clinic.

Estetică dentară

Deseori un zâmbet frumos redă încrederea celui care îl poartă, iar cosmetica dentară dă noi speranțe celor mai puțin norocoși în această privință.​

Pedodonție

Pedodonția este ramura medicală care se ocupă cu diagnosticul și tratamentul afecțiunilor stomatologice la copii.​